Underbara, uppblåstbara vardagar

Oboy!!
Jag somnade alldeles för sent inatt och idag blev jag väckt av att någon står och plingar och sparkar på min dörr vilket var mindre uppskattat. Fast när jag öppnade dörren och såg vilka som väckt mig så kändes det bättre! Det var  bra tajming med eftersom jag lyckats somna på telefonen, som var på ljudlös, och hade försovit mig en aning.
 
Jag fick hoppa in i duschen, göra mig i ordning, ut och busa med Kia i snön och ner till Föreningarnas Hus för att delta i en intervju. De timmarna kändes faktiskt (skeptisk som jag är) himla givande!!
Anledningen till varför jag blev intervjuad är ett forskningsprojekt som handlar om Delaktighet i beslutsfattande i vård och livssituationer som genomförs via Centrum för Evidensbaserade Psykosociala Insatser Lunds Universitet.
 

Nu ikväll ska det vara medlemskväll på Föreningarnas Hus 18-20 så jag är nästan sen redan.. Mer om annat senare... 
 
Bye =D


Kommentarer
Postat av: sara

Fin design du fixat ;)
kram på dej, glöm ej att höra av dig när du är i lkpg!

Svar: Jag gillar den med!! Vad skulle jag gjort utan foofie? Jag ska inte glömma dig..men resan söderut har ju inte börjat än=)
kimmisteel.blogg.se

2012-11-29 @ 00:23:43
URL: http://scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: