En natt på landet!

Inatt ska jag och Kia sova i sommarstugan.. helt ensamma!
Jag hoppas att det går bättre för mig att elda denna gången än sist när jag själv höll på att försvinna i elden.
Jag kör på ett säkrare sätt och eldar i kaminen istället! XD
En natt utan dator och tv... det ska bli riktigt skönt.. men lite tomt, fast jag har ju alltid min telefon iof. =)

Ett tips... häll aldrig vatten på överantända stearinljus... = typ explosion!

Tiden bara försvinner nu... snart flyger jag till skellefteå, sen tillbaka... sen ska jag väl inte vara nere i skåne mer än ett par veckor hoppas jag. sen ska det snart vara sommar och då blir allt annat bra med!
Fast jag vill ha sommar NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: