I skolan

Sitter i skolan och är duktig!!
...Next lesson begins in 10 minuets.. I'm booooored!!!

Idag tog jag med mig min egen dator för att slippa skolans TOTALT EFTERBLIVNA datorer.. !!!! och tro det eller ej...men än har jag inte velat slå någon med mina kryckor.. och i min värld så är det VÄLDIGT positivt!

Robin svek mig nu också för att gå på någon religons lektion.. hur ska detta gå? =P
 
 
Det är stoooor skillnad på att sitta i ett klassrum uppe och nere.. idag är jag längst upp och har BETYDLIGT mycket mindre störningsmoment än igår när det var på mittenplan.. och då var klassrummet betydligt mycket mindre. 
Just nu känns det faktiskt ganska bra att vara i skolan faktiskt.. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: