suck

Jag blev så sugen på smörgåstårta efter att sett bilde på facebook.. jävla reklam spam!!! Men om jag skulle göra en så skulle det betyda att jag var tvungen att gå upp från sängen och klä på mig.. vilket jag INTE ALLS ville!
MEN jag gjorde det och satte på mig hörlurarna för att slippa prata med någon, gick ner för trappan denna gången för att det stod en tant och väntade på hissen och jag vill undvika alla möten med folk idag!
Gick runt och tog vad jag skulle, ställde mig i kön och kände mig helt svimfärdig, det svartnade lite men jag stod kvar ändå.
Jag är verkligen en stamkund på konsum.. självklart så börjar kassörskan prata med mig... men hon menade väl bara väl.
Nu när jag kom hem så ställde jag in allt i kylen utom en drickyoghurt som jag nu sitter och dricker i soffan.
....AHAAA! Det kanske var därför jag var så yr..? det känns bättre nu iaf.
Orkar nog inte göra smörgåstårtan idag.. ska begrava mig under täcket sen igen!!!!
 
Hemska jävla helg, FÖRSVINN!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Reklam spam?

2013-08-26 @ 22:51:03
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: