Mobillös...!

Det är drygt 6 veckor sedan jag fimpade rökandet och det är min 2a vecka på gymmet...
Idag träffade jag en saknad tös som jag har saknat och undrat över ett bra tag. Det var jätteskoj och mysigt att ta en fika...precis när det började regna! =D
Sen kom jag hem och insåg att jag måste ta med mig kia till gymmet.. annars hinner jag inte träna innan vi ska ha tjejgruppen.. BRÅTTOM blev det, men det gick bra! Det var bröstet som skulle få stryk.. och fan vad jag är öm.. jag orkar inte hålla någonting uppe i luften eller prata i telefon utan att stötta med den andra armen.. sinnes!
 
Fast nu är mobilen på A-torp och jag orkar inte cykla dit och hem en gång till.. ska gå och lägga mig snart känner ja! Vi får väl se hur morgondagen blir utan väckarklocka!
 
Nassi nassi! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: