Måndag hela dagen...

Frustrerad, uppgiven och less... Kia har nu varit katastrofalt dålig i magen i 3 1/2 dagar. Igår kockte jag ris som hon fick kallt till maten.. imorse fick hon detsamma utan bättre resultat. Första sortens ris hon fick var jasmin (Fredag kväll), fast det räckte bara till en portion men sent på kvällen var hon liiite bättre.. så dagen därpå köpte jag mer ris fast då tog jag basmat ris.. ris som ris eller? - Tydligen inte, så jag kollade runt på nätet och då verkar det som att grötris ska vara det bästa, så nu får hon fasta tills imorron och då ska hon få små portioner grötris utspritt under dagen. Jag hoppas att det blir bättre.. är lite trött på detta nu.. och STACKARS lilla Kia! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: