Blåsigt värre!

Idag har jag och Kia träffat kära Martin, nästan blivit bortblåsta från st hans backar... och nu har jag suttit och pusslat med jättegamla tidningsbilder som jag tänkte klippa i och rama in. Fast jag var nog hungrig när jag tog dom tidningsbladen... det är nämligen bara bilder på mat.. förutom en.. fast där står det om någon diet istället! HA HA
 
Idag/ ikväll är det klass 2 varning ute och det skulle tydligen komma en del snö.. Jag är tacksam så länge snön låter bli att komma!
 
Här är lite random bilder som jag tänkt lägga upp men det har bara inte blivit av... förrän nu! :D
Kia brer ut sig i soffan... minst sagt!
 
Det tog lång tid innan hon fattade att det är svalare när man inte ligger i skinnmöbler när solen står på.
 
Lite blandade känslor var det första mötet med fåren.

 
 
 
Kia med kläder..?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: