Vad är detta?

Jag sitter och glor på tvn och tittar på nyheterna för en gångs skull.. och så handlade det om politik och att FP nu ska jobba för jämnställdhet och vill ha igenom att män ska få en tredje månads pappaledighet! Nu tror jag att feministen i mig fick en raket i röven!!! Det är väl inte mer än RÄTT ATT KVINNOR HAR RÄTT TILL MER LEDIGHET eftersom kvinnors arbetslöner är lägre än männens?? Om det ska gå att bara lägga till en månads föräldraledighet  till män så ska det minsann inte skilja något mellan kvinnor och mäns löner heller! Hur svårt kan det vara? Fjanterier!!! SUCK!!!
 
För övrigt så har jag så ont i ryggen att rör mig väldigt begränsat.. fick lite massage innan idag och jag tror det har lättat lite iaf, men jag tror jag lider med alla människor som får ryggskott.. det kan INTE vara kul!!
Men snart är det ordning i lägenheten och då ska jag stolt lägga upp bilder och visa slutresultatet! 
 
Snart är det dax för veckans avsnitt av Lyxfällan och Blacklist.. 
Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: