förkyld och hemskheter

Vilken förbannad otur att bli förkyld så hr lagom till att jag ska resa hemåt… sjukt elakt!

Idag har jag inte varit utanför dörren och kommer inte vara det på resten av dagen heller.. på ett sett är det väl lite bra att jag blev det nu så mor kan pyssla om mig lite och slava för mig =P men fy för att åka tåg så här..

Det blir att kolla på film på netflix hela dagen!

Kom och tänka på det där med att betala netflix och spotify..  99+79=178kr/månaden = ganska exakt FYRA paket cigaretter som max kunde räcka en vecka. HUR är det möjligt att man kan vara så beroende att inte siffrorna kan räcka för att få en att sluta röka? och denna uträkningen har nu resulterat i att jag kommer forsätta betala för obegränsat med musik och massa film varje månad.. 4 PAKET CIGG… Det är inget skämt.. utan värsta rånet att röka.. nej, ALDRIG MER! 

 

Bruden på bilden är en av mina världens bästa vänner och en av mina idoler, en riktig fighter! <3 <3 <3

 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: