Inte min dag ^^

Började med att tappa smörkniv på golvet (utan smör) sen ser på bord och underlägg.. (MED smör). Tappat saker lite hur som helst, gick in i lampan som är satt på väggen.. inte taket.. (suck)
Jag har ju faktiskt klarat mig bra på egen hand medan sofia tog bussen till stan och shoppade på bolaget, men sen började det igen.. svätter ner, kladdar och välter ner. Whats wrong?Nu har vi lagt köttet i marinad och gissa vad... egentligen så var köttet slut, Meeeen jag måste varit himla snygg igår! Köttet (högrev) som va från irland och kostade 50kr/kg var slut när jag frågade den unga pojken, men då sa han; vänta jag kanske kan fixa något till er (måste varit mascaran jag fick av min bror! Lacome is the sh*t). Efter en stund kommer han tillbaka..
 
Sweet huh? Det gjorde min dag iaf!
 
Sen gick vi förbi all glass och pepparkaksglassen som vi bestämde oss för att prova.. anorlunda!
 
 
Jag hoppas att det blir lyckat med köttet ikväll... AJA, får se hur det blir med det, nu ska vi klubba ner oss i soffan och kolla på lite vampire diaries! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: