Hurra för idag!

Tog mig igenom arbetsträningen idag med! tur att det finns vissa solstrålar där med.
Till lunch blev det köttförssoppa igen och till middag blir det currykycling med "bulgersallad".
Jag gick ju givetvis inte ut i detta toppenväder utan finkameran såklart så här kommer några av dom.
 
 
Kia gillar att gräva i snö! =D
 
 
La mig ner i snödrivan och bara njöt av utsikten, helt fantastiskt!
 
Ibland så är hon duktig på att agera modell!
 
 
Se upp!! Flygande Kia på ingång!
 
 
Ska slappa i min underbara fåtöj innan det är dax att käka middag och slänga sig i duschen innan hockeyn som ska ses på Anderstorp idag! Hejja Skellefteå! 


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka otroligt vackra vinterbilder!!! Tror du skrev fel... HEJA LULEÅ ska det ju vara och stå! ;)

// Anna

Svar: Tack! :) här buar vi för lulää och heller på skellefte! Punkt! ;)
kimmisteel.blogg.se

2016-02-21 @ 11:22:22
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: