Det var inte igår!

Har helt kommit av mig från allt bloggande men ikväll så händer det! =P Efter ett trevligt samtal med Marielle, som föreslog det, så tänkte jag att; varför inte?

Mycket har hänt på 1 1/2år och inget jag tänker fördjupa mig i nu, men en dags summering kan jag bjuda på!

Tog en ordentlig sovmorgon och har äntligen börjat bli av med magsmärtorna (som jag haft ett par dagar nu). Det är nästan -30 grader vilket är helt sjukt kallt… jag har laddat upp med ett litet lager glögg och skickat tillbaka mitt andra par ice bug kängor för att denna gången var dom för små. Börjar tro att jag måste ge mig ut i affärer för att leta rätt på ett par kängor.

Har lånat ut min bil till en behövande och varit barnvakt till 3åriga lilla Hedda som har hållit full låda =P ..så ännu en påminnelse till varför jag inte ska ha egna barn, bättre att låna andras som man kan lämna tillbaka.

Jag blev dumpad av en av mina bästa vänner och fick en ersättare + en pojkvän, som det just nu inte känns sådär jättebra med men får väl se hur det reder sig.

Nyårsafton som ska vara trevligt blev mindre trevligt efter att jag rykte ihop med Ninas vänner på festen som ringde polisen som kom och slängde mig i fyllecellen.. där jag fejkade ett självmordsförsök, hamnade på akuten, IVA och psyk. Hela den resan tog 12 timmar. Tur att jag har så underbara vänner runt omkring mig som kan ställa upp när jag brister, som stackars domenique som körde och hämtade Kia för att jag inte blev släppt.

Av den resan har jag lärt mig att jag ska ”fimpa spriten och ta tag i skiten” som också blev mitt nyårslöfte! =D Så den 25e januari åker jag på tjockisläger i sorsele och är sjukt taggad! 

Gonatt på er! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: