På promenad

Efter att det har varit mellan -20 och -30 grader så känns det som rena värmeböljan nu när det bara var-11 grader. Men väldigt skönt att det får vara någon dags paus från den extrema kylan!
 
 
Dom senaste dagarna så har jag kommit på mig själv hur mycket jag sitter franför facebook och har svårt att lägga ifrån mig mobilen. Tycker det är helt sjukt men har ändå inte kunnat låta bli så min plan är att avänja mig från det och börja blogga istället! =)
Från och med idag, nyss, så har jag tagit bort Facebook från mobilen och paddan och får bara kolla facebook från datorn. Får väl se hur detta går.. kommer nog bli en del bloggande dom första dagarna iaf, men jag vill ju kunna dokumentera saker på något sätt där minnena inte försvinner.
 
Nu ska jag iväg och förbereda mig för morgondagens föreläsning i Umeå.. pling pling! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: