Smörgåstårta!

Började dagen med en ordentlig sovmorgon och Kia fick börja dagen med älgben, åkte sen och handlade inför dagens projekt: SMÖRGÅSTÅRTA!
 
Poängen med denna var i grund och båtten att jag och Linn setts väldigt lite sista tiden så då tyckte jag att det var dags med en smörgåstårta eftersom hon missade den förra jag gjorde. =)
När jag står i köket med Jannice (som också var inbjuden) så ringer Linn och säger att hon spyr^^Stackaren har fått magsjuka och jag tycker så förbannat synd om henne! Och är det inte typiskt att det hände just idag??
 
Här kommer resultatet:
 
Den har 3 fyllningar och skulle tippa på att den räcker till 15-20 portioner.
 
Sen hade jag Killen på besök en snabbis så han fick smaka, och självklart med lillvalpen!
 
Sen tog jag på mig uppgiften att leverera smörgåståta till stackars Petra som sitter med två barn i en igloolägenhet (snåla SKEbo) och lämna varsin bit till henne och Gustav. Jag fick ligga under ett lager filtar med Enja och det var INTE kul att behöva gå upp sen kan jag lova!
 
Hög tid för läggdax nu! måste upp i tid och fixa lite grejs imorron!
 
Jo, förresten, för er som tittat på farmen.. Gunvor, wtf? min mormor hette Gunvor, och det känns så konstigt att se en dum blondin tjollra runt i tv med det namnet.. hoppas hon håller sig kvar ett tag för den bruden kommer skapa duktigt med konflikter har jag på känn! får väl se! 
 
Nassi nassi! =D


Kommentarer
Postat av: ettkryddigtkok

Detta måste jag göra hemma, ser så gott och smaskigt ut :-)

Svar: Det tycker jag absolut att du ska! Det är lätt och kul och alltid uppskattat <3
kimmisteel.blogg.se

2016-01-11 @ 21:23:19
URL: http://ettkryddigtkok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: