Biter ihop

Jag hör börjat inse att det börjar vara dax för mitt sista steg nu, att ta sig ut i det verkliga arbetslivet. 
Har varit på Coop och arbetstränat i ett år nu tror jag och jag känner inte att jag kan utvecklas mer på det stället. Det är många som slutat och börjat under tiden jag varit där och nu är det nog dax för mig att gå vidare också. 

Jag var ju i Sorsele till den 5:e februari och var på Coop hela förra veckan och idag på fikarasten så ringde arbetsledare och frågade om jag hade tänkt jobba något i veckan. Jaha? Ja, sa jag.. Själv då? Jag sitter i fika rummet. 
Börjar vara less på hennes sätt att hantera saker och situationer. Hon är egentligen en underbar människa som tar på sig för mycket och det skapar mer kaos än nytta tycker jag. 

Nu ska jag iväg till min pratgubbe och skryta om hur duktig jag har varit sen blir det nog skogen med kiwis! 😃😃
Adjö! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: