Mat mat, mera mat

Ja, allt kretsar bara runt mat nu. Det är mycket att hålla ordning och tänka på, framförallt självdisciplin som jag inte är så bra på.
Sitter och försöker överväga allt dåligt med choklad och gelehjärtan men det är svårt. 
Idag har jag arbetstränat, drogtestats, gjort veckosallad och påbörjat morgondagens middag.

Igår var jag på adhd-årskontroll och då ska man ta blodprover, drogtestas, puls, blodtryck, längd, vikt och EKG.. 
Blodtrycket var 139/61, pulsen 63
178cm och vikten 113,5(hade precis nyätit och druckit vatten)
Drogtestet är avklarat så nu är det bara blodproverna och EKG kvar och det tänkte jag ta imorron eller på torsdag.

Snart är det dax för kvällsfika och farmen, Wohooo.
Är helt slut i huvet av alla tankar på mat, fika, allt man ska ha hemma och inte ha.. Måste jag sluta umgås med folk för att det blir för jobbigt? Hur fan ska jag klara detta? Det återstår att se men det löser sig!

I mars ska jag föreläsa igen, om fysisk hälsa och levnadsvanor.. kände att det fyllde på mig med mer motivation nu när jag pratade om det med han som typ anlitat mig. :) Nu hoppas jag att det kan gå lika bra med maten imorron som idag, dagen är visserligen inte slut än men det känns under kontroll iaf! ;)
Hoppas att man kommer in i det snart så man inte måste tänka på allt som nu.
Gokväll! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: