Summering

Idag har det varit en kamp mot sug efter allt som jag inte borde äta. Har trakaserat folk per telefon och hokus pokus, det har hjälpt! Har tok druckit vatten för att bli av med det och pratat med folk. Det kommer kännas riktigt jäkla bra imorron men bäst känns det ändå nu efter allt. 
Här va min lunch, currykyckling med veckosallad och vanlig sallad! :)

Och här kommer middagen:
Köttfärslimpa ala sorselegårdens pärm med fullkorsbulger och sallad! 


Jag kan tycka att jag har det ganska kämpigt ibland men jag insåg just hur fåniga problem jag har.
En person som jag just lärt känna har haft det så otroligt tufft under drygt ett år nu och idag blev denne av med ytterligare en person, en nära vän. Det är nummer åtta i ledet inom loppet av 1 1/2 år bara. Jag önskar att jag kunde göra mer än att bara finnas ibland, som nu! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: