Daily update!

Idag har jag varit nere i Umeå och föreläst igen, och denna gången för blivande sjuksköterskor.
började med att ta en lunch med johan, vilket börjar bli nån form av rutin, och sen mötte jag upp barbro som hjälpte mig att visa vägen och var med som åskådare.
Måste bra börja med att säga att jag är imponerad över gruppen idag, faktiskt helt otroligt duktiga lyssnare och att dom orkade vara så koncentrerade så länge trots den riktigt usla luftkonditionering som var.. typ obefintlig!
kände ju själv att jag höpp på att bli en kokt kräfta där inne =O
Fick en fråga om hur jag ser på framtiden, och har funderat på den hela vägen hem och jag kanske inte förstod frågan tillräckligt bra, men framtiden ser ljus ut, iaf just nu! =) Jag drömmer, önskar, vill och ska i framtiden göra detta på heltid! Det finns inget som ger mig mer energi eller som kan få mig att må bättre än när jag varit ute och föreläst som idag. Det är en obeskrivligt bra känsla av något slags glädjerus som strömmar genom kroppen, helt magiskt!
 
Nu har Tomas varit och dumpat lillfisen här så jag ska ta och gå en sväng med han i kylan, hörs kanske sen efter farmen! =)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: