Ingen vilodag idag inte!

Hela denna dagen har jag gått och försökt tänka ut hur jag vill ha det efter Sorseletiden och vilka uppoffringar det skulle innebära men också ifrågasatt om jag verkligen kommer fixa detta.. Har ju pratat mer med vissa än andra och dom hoppas jag verkligen att dom också vill hålla kontakten sen för bara det känns betryggande och som ett stort stöd isf.

Jag tog en liten biltur och sen körde jag och handlade dippa med morötter och gurka som jag tänkte att vi kunde ha till kvällens program av Farmen! När jag kom tillbaka så stod en av pojkarna och skulle ta en sväng på skidorna så jag hakade på honom. 
Kan ju säga att det gick bra mkt bättre än gårdagen, för jag trillade inte en enda gång. Sen är han ju en riktigt trevlig och underbar människa, en sån där som jag bara skulle vilja springa och krama lite då och då för hans lugn smittar av sig på mig(vilket är positivt) 
Men nu blir det snart boxning med samma tjej som igår innan farmen!!

Jo, och såhär blev helgens pussel när det var klart! 😃




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: