Myskväll

Daily uppdate!
Jag struntade i att vara på arbetsträningen idag så tog en mysig sovmorgon med Kia.
Sen tog vi en morgonprommis och hämtade lilla My, hem och fortsätta mysa i sängen. 
Plötsligt fick jag ett spontant finbesök av Nina! Det är studer som då jag kan känna mig som en dålig vän, för jag är oftast fruktansvärt dålig på att höra av mig till folk 😔 har haft och har så mycket med mig själv men jag gör mitt bästa! 😃.
Körde ut med voffsarna i skogen så dom fick göra av med lite energi och jäklar vad dom har sprungit!!

och nu kom Helena med Dogge så vi har nyss delat en kyckling, hundarna har fått mat och aktiverats lite grann.
Nu är det filmtajm! The hooligans med en kopp glögg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: