Klant, check!

Alltså vilken kväll detta blev!
Jag fick skjuts till Skråmträsk för att få hem bilen och få träffa och mysa med en liten Yorkshirevalp. Bilen fick stå och brumma lite medan jag fick mig en rundtur hos det blivande brudparet, sen körde jag hem till Kia och pratade med stackars mammi som lyckats typ rädda sin nya smartphone trots att den fick en simtur i 2dl mjölk. 😝 när jag kört in och parkerat i garaget så är biljettautomaten borttagen och inte hittade jag en till men jag ringde och dubbelkollade med nån jour så jag inte får böter. Sen hittade jag inte nycklarna.. Och det enda jag kunde tänka på var att jag lämnade dom i Skråmträsk och tänkte ska jag behöva köra en dubbelrund nu så här sent? Jag skäms ihjäl! 
Men vilken tur att min granne Helena var hemma så jag kunde ta mig in till Kia! Ringde till Max först och mina nycklar låg i Helenas bil.. Men nu är jag hemma, i sängen med kiwan och ska snarka ikapp med henne! Gonatt på er! 💕




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: