Tunga dagar

Igår hade jag punktering hela dagen men lyckades tvätta ett par maskiner och laga mat. Linnea, den glada lilla finpralinen kom och gjorde mig sällskap! :)
Gårdagens "skapelser":
Kyckling med fetaost, citrusmarinerade svarta bönor, fullkorsbulger med tomat och basilika i och tzatziki. (Riktigt gott)
Sen gjorde vi glass på advokado och jordgubbar.

2 advokado som mixas med 250g frysta jordgubbar och 1tsk vaniljpulver.
Men nästa gång blir det lite mer jordgubbar.
Nästa skapelse blev den omtalade chiapuddingen.
Slemmigt som fan och tyckte det påminde om mannagrynsgröt i smaken.
2dlmjölk, 2msk chiafrön, 1krm vaniljpulver.

Jag lovade att jag skulle till Coop idag och jag lyckades ta mig hit men känner mig så jäkla nere.. Går egentligen bara runt och väntar på att få höra att bilen inte får att rädda eller att det är lika bra att köpa en ny.. Vilket jag inte har råd med. 
Idag ska jag prata med min pratgubbe och sen är det ju hockey ikväll så hoppas att det kan muntra upp mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: