Jag är en laddad bomb!!!

En sak som jag gillar med norrlänningar är att dom slösar inte mycket pengar på smällare vilket jag, som hundägare tycker är ett plus! I lilla lilla Dalby så har Skellefteås motsvarande tolvslag redan passerat!! 
jag har sån JÄVLA lust att kasta sten genom folks fönster nu men jag vet bättre än så.
 
Jag hoppas att det snart kommer bli förbjudet att privatpersoner fulla av sprit får köpa smällare! Jag tycker att det borde finnas en lag som förbjuder all försäljning av smällare och raketer till privatpersoner!! Allt det där borde kommunerna arrangera på särskilda platser... ljusballongerna tycker jag är en mycket mer tillfredställande syn på himlen.... 
 
Gott nytt år till er alla!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: