Koockoooo?

Ibland kan man ju börja undra...
En tjej kommer fram till mig och frågar om jag har en tia hon kan få, eftersom hon har en förvaltare och bla bla.. Jag sa nej och hon fortsatte med; Asså det e ganska frustrerande när man går och frågar en person; -kan jag få tre kronor? Han säger;-Nej., och sen nästa; -kan jag få tre kronor? -Han säger; -Nej. bla bla jag har förvaltare nu bla bla, inget ont mot dig... etc.. WTF? (Det är inte första gången hon frågar om pengar..)
 
I söndags så kom Nina hit och hjäpte mig att få ordning i lägenheten och nu trivs jag mkt bättre! Hon hade en väl behövd genomgång om varför jag INTE får hoppa över måltider bara för att jag inte tränar.. ja, ibland så spårar man ur lite men då är det ju tur att det finns en Nina som kan hjälpa en på spåret igen!
 
Igår kom Emelie förbi och vi handlade lite och gjorde riktigt smarriga pizzor sen doppades det jordgubbar och physalis i vit choklad som vi smaskade på till filmen... vad den nu hette.. men den var riktigt usel! Om någon ligger och halvsomnar så är väl inte det ett bra tecken?
 
Idag rullade jag ner till ELON och köpte en ny dammsugare.. Nina avskydde min halvtrasiga H2O variant...och det är verkligen på tiden att jag investerar till en ny... självklart så valde jag den snyggaste....
 
ellerhur? =)
 
Nu vill jag bara bli av med gipset så jag kan ställa undan rullstol och kryckor och börja promenera med Maria och våra hundar, träna med både hundar och på gymmet!!
 
Varför ska det ta sån tid att laga mat...??


Kommentarer
Postat av: Maria

Gu vad det här kommer att bli Bra :)

2013-07-31 @ 16:52:10
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: