Vad kvinnor hatar men aldrig får nog av...

 MÄN... även kallade karlar, killar, pojkar, snubbar, pågar, grabbar, gossar, ynklingar, spolingar etc.
Alla vet vi att MÄN = SVIN, men trots det så ger inte kvinnor  upp.. är inte det storsint om nått????
Det har väl sin naturliga/biologiska förklaring men den är undermedveten... kvinnor vägrar ge upp hoppet om att hitta sin drömprins.. vad vore ett liv utan hopp? - Jo, förmodligen tragiskt nog värre och tråkigare än med..
 
I helgen så hamnade jag hos en såndär... kille, vi har en komplicerad historia tillsammans och nu, sex år senare så ses vi igen och något i mig exploderade eller gick sönder.. helt plötsligt så känner jag saker som jag inte känt på iaf 5 år.. frustration, saknad, hat, ilska hoppfull, besvikelse etc. men inte som vanligt.. varför blev det så?
Jag är sjukt förvirrad, fast just nu så har det som gick sönder börjat repareras igen.. 
DET VÄRSTA av allt är att jag vet att jag måste egentligen ta itu med det så kommer jag garanterat gå ner dom där 40 kilona snabbare än snabbast... men det är nog det värsta jag någonsin kommer att behöva ta itu med... och HUR?? Det är ju så mycket lättare att bara vara en riktig BIATCH... 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: