Kia, min räddning!!!!

Idag blev det ingen skola och inget möte.. varför? För att jag är inte människa idag, jag bara existerar.

Igår hade jag tid på vårdcentralen kl 14 men läkare kom drygt 20 min för sent... sånt har jag VÄLDIGT svårt för! Framförallt eftersom jag hade frågat i receptionen två gånger utan att fått någon förklaring, så när han väl kom så tände jag till. Jag sa att det är idiotiskt och respektlöst att jag ska sitta och vänta tjugo minuter när man har en avtalad tid!! Då kastade han ut mig samtidigt som jag sa att han måste ju förstå att man blir arg av att sitta och bara vänta och att det är respektlöst och så stängde han sin dörr. Sen kom jag in till en ssk och tårarna sprutade och jag kämpade med att verkligen förklara varför jag blev arg.. hon skickade ut mig ett par gånger men jag gick inte.

Plötsligt så säger hon att det är 2 läkare sjuka... WTF??? Tårarna sprutade ännu mer och jag sa; Varför kunde ingen säga det när jag satt och väntade???? Jag hade kunnat sitta och vänta en timme till. 
Jag sa att JAG kan inte ta hänsyn till sånna fördröjningar om jag inte vet orsaken, och då blir jag arg! Hade jag fått veta detta innan han kom så hade jag varit lugn som en filbunke! Då blir hon kort i tonen och säger att så fungerar det inte! Jag måste ta hänsyn och att jag är respektlös och sen att jag borde söka mig till en annan vårdcentral! Sättet jag tänker på är helt fel enligt henne och jag måste ändrapå mig.. Ville inte leva mer igår efter det där! jag ska använda helgen till att reparera mig! Jag och Kia!!!!

 



Kommentarer
Postat av: Maria

Kramar!

2013-10-18 @ 17:24:08
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: