Deppigt värre.

Klockan har just blivit söndag och jag har precis lagt kycklingen i marinad för morgondagen.

Idag har jag haft en sån där dag.. filosoferat över min situation som börjar bli ganska löjlig.. Mitt liv börjar nå båtten nu, så det är ju tur att jag har Kia så jag inte hittar på allt för mycket dumheter! Det värsta av allt är mitt hemska och trasiga knä som inte orkar bära mig!

Jag som tyckte att jag hade tillräckligt med otur förra sommaren som jag missade helt eftersom jag bröt foten precis när jag hade kommit igång och börjat träna 5 dagar i veckan.. =/ När gipset åkte av så fick jag ju lära mig att gå på nytt ju och tappade allt hopp och är nu livrädd för att det ska hända igen. Så istället för att gå ner i vikt så har jag nu gått upp ett par istället. Plötsligt så köper Ninis ett årskort på simhallen och jag likaså och då var det vattengympa 5 dagar i veckan ett bra tag! Någonstans i hennes skilsmässa så började jag tappa rutinen att dra dit och nu för tre veckor sedan så började jag deppa ihop fullständigt efter att mitt knä började totalstrejka under ett pass när jag till och med tagit mig dit helt själv (utan att tvinga med någon för att jag inte vågar gå själv). Sen dess har inte mitt humör varit på topp direkt…

Nu så tror jag att jag ändå ska fokusera på att börja träna på gym igen! Jag ska göra mina matlådor och allt som jag hade som rutin för ett år sedan. Jag ska göra upp ett fast schema imorgon och denna gången ska jag fokusera mest på kia och mindre på träningen! Mitt mål är att må BRA och bli NÖJD med mig själv.. 

Förresten ja.. imorron (måndag) så är det 365 dagar sedan jag rökte sist! någonting som jag faktiskt har lyckats med! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: