Dessa tanter...

Det är typ jag och 50-60+ på detta stället, vissa är trevligare än andra. Sen har vi den fula lila tanten (hon har lila hår) so inte gör något annat än att KLAGA och jag blir TOKIG! 
Hon är en så kallad riktig jävla surfitta och jag fattar INTE vad hon gör här! Odräglig, LAT och dryg person, en riktig parasit från Ånäset så se upp! Hennes samtalsämnen är 1. Semlor 2. Se ner/ klaga på folk 3. Klaga på mat och allt annat. Det är sjukt jobbigt och ha en sån person i gruppen som är så omotiverad och elak, det drar ju ner hela gruppen. Och när jag idag bad henne vara tyst under nyheterna så kom hon med en spydig kommentar och sa att "du är minsann bra på att prata du med vid tvn". Då sa jag att Ja, det är jag, men inte om nån ber mig vara tyst. KÄRRINGJÄVEL! 
Jaja, ska försöka sova nu så gonatt på er! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: