Hallå Staffanstorp!

Idag hälsade vi (jag och Kia) på en "gammal" skolkamrat från gymnasieskolan som jag gick omvårdnadsprogrammet på, som tidigare hette Consensus, men nu Consensum.
Victoria, tjejen som kan prata reeedi skauunska, och som nu flyttat till Staffanstorp, med sin pojkvän och Budda, tillökningen till familjen. Budda är nu 3 månader och väger 16kg, JÄTTEbäbisen.. ?
Nej, det är ju en hund, och här är Wikipedias "sammanfattning":
 
Kanske blir Kias nya killvän? :-P Dom verkade då trivas tillsammans, så bra att jag glömde ta ett kort på dom små liven. Fast det kommer fler chanser! Nu i veckan ska vi dit igen och öva på fyverkeriljud...det ska bli spännande och se hur dom reagerar. Men jag tror Kia ska få något lugnande för säkrets skull!
 
Nu är det matlagning på gång..ska använda lergrytan till och med! Avanserade grajjår!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: