Snöööööö!

Dra mig i svansen baklänges! Vad är det som händer? Jo, det har snöat... och det är bara mitten av oktober... aj aj aj! Idag cyklade jag upp med kia till moröbacke för att haka på och dra med Kia, eftersom jag inte har ett sånt sele själv. Idag startade kia på 17kg och hon var sååå duktig! Dumma mig som glömde godiset hemma, helt plötsligt så protesterade hon och vill INTE gå mer framåt, så Otto fick dra TUNGT en liten bit, 27kg, men då vände vi och satte tillbaks dom på Kia och det drog hon hela vägen tillbaka till Nina =) Sen stod vi och snackade lite skit innan jag cyklade hemåt med Kia. 
 
När vi kom till Statoil norr så mötte vi Brittis, Max och lilla Fiffi, oj så skoj det var tyckte Kia! Men sen blev det raka vägen hem. Eftersom Kia nu har tränat så tycker jag att det är logiskt att hon ska ha mer mat, så jag lyxade till det lite för henne, min älskade lilla skrutt!
 
MUUUUMMMMS! 
 
NU ska jag ta den där jävla boken och läsa 30min MINST! 
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: