Inte lätt alltid

Nu har jag fanta mig träningsvärk i benen igen... Utan att ha varit på gymmet!
Igår var jag och Kia och vandrade i skogen i 1,5h sen cyklade/gick jag upp med Kia längst upp på vitbergsbacken och grillade med Nina, Tom och alla ungarna som gillade att leka kurragömma med Kia =D
Bider från igår...
 
Snacka om att jag kände mig mindre ung när jag och kia bäddade ner oss i sängen innan 20:00 på kvällen, somnade nån timme senare och studsade nästan upp imorse kl 06! Och hör på detta... jag var ute med Kia INNAN jag åt frukost!
 
Bilder från idag:
 
 
Jevlar va lilla skruttan for runt på banan... Så sjukt roligt att se!
Sen var det dax för skola och direkt när jag kom hen tog jag med mig Kia och cykeln till skogen.. lämnade dock cykeln utanför skogen.. =) Vi hade tur som slapp bli helt genomblöta iaf... Nu ska jag ta tummen ur röven och tillaga middag för en vecka... typ nu... Att det ska vara så tråkigt att laga mat va? usch!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: