Äntligen hemma

Haft en supertrevlig tripp hem med Lena och det var så fint väder så vi bara njöt av utsikterna.
Åkte och handlade med Lena och blev bjuden på middag med. Grillad kyckling med sallad och lite keso. Den stora skillnaden var att istället för att äta en halv kyckling så blev det en klubba. Tänk vad pengar jag kommer kunna spara! Helt plötsligt så är en grillad kyckling 4 portioner ist för 2.
Har packat in maten och kokar nu ägg för kvällsfika och morgondagens frukost!
Sen blir det att laga mat och fixa matlådor innan hockeyn!
Sen tror jag faktiskt att jag ska säga upp träningskortet med.. Kanske låter konstigt men tror jag ska satsa på en träningsmatta hemma så slipper jag vara ifrån Kia så himla mycket och kan istället ägna mer tid med henne och skogspromenader! 

Godnatt kamrater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: