Dag 10

Hamnade i bästa deppstunden när jag insåg att det inte var min grupp som hade motion utan den andra som min skidkompis ingår i. Så glad och nöjd jag var när jag kom ut i vardagsrummet och att jag ätit mindre än vanligt för att maten inte skulle komma upp ( får lätt den känslan när man äter så ofta). Han är i grupp A och jag i B... Så typiskt när jag sett fram mot och ställt in mig på det och så måste jag va i träningsköket och laga typ mat. Det var ju inte vad jag ville, och ännu värre så ska den lila valrossen vara i samma grupp som mig.. Tror jag exploderar av ilska snart! 

Det positiva är att det verkar som det händer saker med kroppen, och har jag fel så vet jag inte vad jag ska ta mig till.
På fredag är det upp till bevis så får svaret då.. Skräckblandad förtjusning kan man ju säga att det är.

Sitter och tittar ut genom fönstret i väntan på nått.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: