Dag 8

Sovit som en stock, när jag väl somnade och vaknade ganska utvilad.
Satte igång en tvättmaskin(7-8 ombyten är inte mkt när man byter kläder 2ggr om dagen) och tog frukost. Ställde in filtallriken på rummet och tog 2 knäckemackor med 4 sillbitar och en kopp kanelvatten innan träning. Dom andra dagarna har vi haft en lektion imellan så då har ju frukosten hunnit sjunka lite mer. Fast jag tänkte att två knäckemackor ska jag väl klara! Fick ta ett par pauser mitt i för sillarna kröp upp  men försökte tills det inte gick mer.. Fick springa snabbt för dom jävla sillarna simmade snabbt. Ska skölja av mig och byta om nu... Och den där filtallriken kanske jag får hälla ut dör den är inte det minsta lockande och om en timme är det mellis så vet inte riktigt hur jag ska göra. 😕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: