En vecka hemma

Idag så är det en vecka sedan jag kom hem från Sorselegården (tjockislägret) och jag tycker det är jättesvårt! Jag har helt fantastiska människor runt omkring mig men av någon anledning så känns det helt hopplöst just nu iaf. Jag tycker att jag borde vara gladare eftersom vågen stod på 111.7. Det som är jobbigt är all matlagning men främst alla hemska frestelser. Att sitta och titta när andra kan vräka i sig wienerbröd och gottis gör mig tokig. Även om jag blir stolt för att jag klarar av att stå mot ibland så drar det så mycket energi att stå mot det. Jag hoppas att kommande vecka blir lättare och att jag klarar av det bättre. Ikväll blir det iaf mellomys och får hoppas att bidragen är lite bättre än förra veckan! 




Kommentarer
Postat av: Anna

Första svängen jag var till Sorsele var 2008 då var man där i 3 veckor. Så när jag var på plats gick jag ner 4.1 kg där.

Lycka till!

// Anna

Svar: Grattis!! Har dwt gått bra efter det med eller? Men bra kämpat isf!
kimmisteel.blogg.se

2016-02-21 @ 11:23:57
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: