Från blä till Yey!

Jag tycker det är så spännande att humöret kan slå om bara sådär.. 
Hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen så ville jag inte upp ur sängen men sen vände det!
Det har funkar bra med maten och jag har skött det snyggt idag minsann! 

Jag testade gamla klänningar och fick på mig denna bland annat.. Det var ju lite tur att jag hann ta denna bilden för sen fick jag inte av mig den och fick dra sönder den så den hamnade i sopan minsann. 

Sen har jag lagat mat, blev lite tvingad för jag hade glömt ta laxen från påsen så den var ju helt upptinad, ett dygn senare.. Så jag tänkte skit samma, den är ju vakumpaketerad så jag körde på och den luktade okej med


Det blev gott!!!!

Sen fick jag finbesök av Nina, Domenique och Iqaroz, och lilla bebis köpte present till mig(tror att nickan var lite inblandad)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: