Hur blev det såhär?

Jag fixade med förberedelserna för morgondagen, hade samtal med min pratgubbe, tvättade och sen årsmöte med Attention. Efter det så skulle jag köra och lämna Max i ljusvattnet och nånstans där, mitt i ingenstans, började bilen koka. Vi löste det med att fylla på med vatten och hann precis till huset innan vattnet va slut igen. 
Jag väntade in i det sista att ringa stackars Johan, vill inte oroa han i onödan, men tillslut så visste jag inte vad jag skulle ta mig till när grannen börja prata om att skruva isär saker.. 
Strax innan så rök Kia ihop med shizel men kom tillslut på inkallning, men när jag släppte ut Kia igen så blödde hon en del från örat och då blev det för mycket!
Jag har bara gråtit och gråtit och Johans kompis Peter kom som en riddare med hopp och körde hem mig. Vet inte hur fan jag ska kunna tacka honom men kanske kommer på något en vacker dag.. Sen vette fan hur jag ska göra med bilen... Men just nu står den där den står!
Mitt ute i ingenstans!... 

Och stackars lillskruttan får sova med dumstruten...
Gonatt iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: