I fåtöljen framför TVn!

Simsalabim och plötsligt så var denna dagen slut.
Samtalet men min kära pratgubbe gick bra som vanligt och han verkade vara väldigt glad för min skull och det är ju faktiskt jag med.
Något som Linda verkligen fick mig att fatta var att jag skulle till Sorsele och när jag satt och tvekade på om jag skulle dit eller ej så var det hennes ord som ekade i huvudet på mig, så TACK! Hur mycket jag än vetat och även om inget av det jag fick veta där var något nytt så var det uppenbarligen behövligt. Tror framförallt att det var bra för migg att få se fysiskt eller praktiskt bevis på att man går ner i vikt av att äta hela tiden och jag ska ALDRIG mer banta! 
 
Efter samtalet så körde jag och kia till skogs och här är ett par bilder från vå tur! =)
 
 
 
 
 
Jag har tvättat två stora maskiner och kollat på farmen. Större delen av eftermiddagen och kvällen har gått åt att fundera på saker och min omgivning. Efter att pratat med Linda igår, första gången på jag vet inte hur länge så satte det igång mitt lilla hjärnkontor. Jag vet att hon i något sms skrev att hon inte trodde att det skulle gå att ha en fungerande relation med mig igen och jag har för mig att jag sagt eller skrivit att jag vill reda ut allt men att hon inte varit mottaglig. Sen kände jag att det blev tvärstopp när vi tjaffsade sist, och jag tänker inte försöka tvinga någon att umgås med mig.
Jag tycker att det var skönt att höra hennes röst och blev glad för allt hon sa till mig men blev så chockad. Nu i efterhand så känns det väldigt rörigt, både bra och mindre bra. Sen Hon dumpade mig så har saker och ting fungerat bra, för jag har inte känt att jag kunnat göra något annorlunda men nu börjar jag ju fundera på det där igen. Det värsta är ju att jag vet att minnet är suddigt och jag kan inte analysera det en gång till  på grund av det. Det känns iaf bra att hon inte hatar mig iaf! =)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: