Livet är på topp!

Nyss hemkommen efter en helt underbar dag. Att få vara en HEL dag med folk som tycker om en för den man är och som aldrig skulle ställa orimliga krav på mig, är en helt fantastisk känsla. Blir mer och mer omringad av folk som ger mig positiv energi och jag är så förbannat tacksam för det. 
Och det är inte helt fel att få gosa med ett sånt här litet charmtroll typ "när man vill" 😍


Gjorde slut med Tomas igår på hockeyn och det känns som helt rätt beslut då jag känner att han enbart skulle få mig att känna att jag kom i andra eller tredje hand. Jag förtjänar att få känna mig mer prioriterad och uppskattad än som det varit.
Det komiska är att han uppenbarligen tycker att jag varit väldigt krävande medan ALLA i min omgivning (bortsett från honom) aldrig skulle tolerera hans beteende och fasoner. Men nu är jag iaf fri igen.
Sen har jag spenderat hela kvällen med Ubbe, en ny stjärna i mitt liv!

Han skyllde på att han hade för många saker på plattan och att han pratade med mig, en skåning. Jag säger att han har dålig multitasking och att han blev förtrollad av min skönhet! ;)
Men resultatet blev hur bra som helst vill jag lova, så på den måste vi köra favorit i repris! 
Gonatt med er och sov gott, imorron är det måndag och första dagen i det tråkiga vardagslivet ingen på länge. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: