Sista hela dagen

Ja nu är det bara en halv dag kvar innan vi ska hem! 
Idag hade vi motion på schemat så jag hoppade på ett par skidor igen och tog ett litet varv! 

Vi har fått se motsvarande tallrikar och det var minsann nyttigt att få se. Nog för att jag vet att onyttiga saker är dåligt men att få se hur mycket man kan få av annat var bra att få se.






Sen hade vi träning, cirkelträning, och jag kan ju säga att det ska bli så förbannat skönt att slippa dom där skivorna som dom spelar om och om igen! Fast jag kommer sakna att ha så nära till en gympahall med! 

Bjuder på en svettig selfi


Vi har fyllt i utvärderingar idag som fick mig att tänka till lite.. Har tjuvmätt mig runt midjan och det har nog försvunnit en cm tror jag, och nu när vi gick från hockeyn så slog det mig att det är nog lite lättare att promenera nu än när jag kom hit. Så... Om jag inte gått ner mer än 1kg så blir det min undergång! Jag är så nervös så jag tror jag svimmar. Klockan 07:10 är det utvägning så ska krypa ner under täcket nu och sova. 
Gonatt med er! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Om du saknar låtarna och morgonjympan, kan jag skicka programmet till dig!!! ;)

// Anna

Svar: Gympaprogram fick jag med mig men jag vill nog påstå att min spotifylista är fylld med lite bättre musik än vad dom körde där! :)
kimmisteel.blogg.se

2016-02-21 @ 11:29:16
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: