Träningsförbud?

Har tagit mot lite att äta resten av alla mål idag men det har gått iaf. 
Sen hade vi vattengympa och det gick bra ett tag till mitt knä bestämde sig dör att tvärstrejka.. Är så jävla less på det men vad ska man göra lixom? 

Satt i soffan när dom andra kom tillbaka och värktabletterna har börjat verka när sorselegårdens "Anna Skipper" går förbi och ger mig träningsförbud resten av dagen. Kände väl att det är väl upp till mig!? Då säger dom andra att dom skulle hålla koll på mig och se till att jag tog det lugnt...vad hände där? Vi ska väll vara ett team och hålla ihop? Tror säkert dom sa det för omtankens skull men kände mig ändå lite halvt kränkt, men har släppt det nu iaf. 
Nu sitter vi, eller iaf jag, och laddar inför farmen och min pojkvän som fortfarande inte har hört av sig... Är så jävla besviken på honom att häften vore nog. Får väl se vad som händer. Men nu är ju frågan vem som blir storbonde och hur det går för den som ska läsa upp brevet, "nu jag ska hem och raka fittan" ja, det är ju ingen mer än jag här som vill ta den där meningen i sin mun. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: