Va fan!!

Kockan är snart halv tolv och jag kan inte sova.. Jag visste att det skulle bli såhär! Fick en riktig energipunktering och hade missat farmen om inte Ubbe hade väckt mig.. Riktigt illa!

Idag blev det 20 portioner köttförslimpa och 13 portioner lax. Sen gjorde vi 2 olika sallader med och plötsligt dök han syster och hennes man upp och gjorde oss sällskap till middagen. Så himla skoj, trevligt och uppskattat! 

Och förresten! Vi körde ju och handlade till salladerna som vi missade igår och då kommer det en lite lustig herre so Ubbe va bekant med och frågade om jag var hans fru..?? Vi skrattade och sa nej, men han ville som inte ge sig;). Helt galet egentligen att man inte ska kunna vistas offentligt med någon av det motsatta könet utan att folk ska tro en massa.. Men då får dom väll tro bäst dom vill! :)

Tror faktiskt han blev lite smått chockad idag när jag satte igång dr. Hook.. Hans kommentar va: "är du säker på att du inte är 50?" 
Jag gillar ju massvis med olika sorters musik, men dr. Hook ligger mig varmt om hjärtat. 

Nu får det inte plats mer i frysboxen där ute innan jag genomfört en omorganisering där..jag köpte även 10kg kött idag så det börjar vara trångt i frysarna. Jag fick till och med lägga ut kias 15kg på balkongen så måste göra omorganiseringen imorron! Men gonatt med er!

Jo, förresten... Jag har ju gjort en till sjukt galet bra sak till idag...Ubbe har nu blivit fodervärd till mina vågar. Det är för min skull men det är redan så jag saknar dom faktiskt. Men kan inte ha dom hemma utan att ställa mig på dom så det är lika bra egentligen! 
Nu blir det gonatt på riktigt! Nassi! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: