vilken underbar dag!

nog för att jag gärna hade följt med resten av festen ut ikväll men fan vad skönt det är att vara hemma!
Jag fick ju för mig att jag skulle få åka lastbil med Ubbe idag men så blev inte fallet. Men det är sällan jag haft så kul och skrattat så mycket med någon i drygt två timmar.
Sen var vi och handlade på Maxi till morgondagen och sen hann jag bara gosa med kia en liten stund innan det va dax för hockey och fin middag hos linnea. och denna gången var det riktigt spännande att bli bjuden på middag hos henne! röding med vitkålsmos, sallad och citronsås... WOW! Det var så himla gott så jag blev helt häpen. sen hade hon gjort hallonglass till dessert, så ja, man kan ju säga att jag blivit lite bortskämd idag! =D
 
Resten av kvällen har vi tillägnat hos Bella, tjejen som jag mystiskt bara slutade umgås med för en liten bagatell egentligen.. men är glad att vi fått kontakt igen och hoppas att det håller i sig! =D
 
Nu måste jag sova så jag orkar upp tidigt imorron för att frysa in kias mat i påsar och trakassera ubbe resten av dagen! ;) Hoppas ni får en trevlig natt! Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: