Bäbismys!

Då va jag klar med förberedelserna inför morgondagens föreläsning. Jag har ingen aning om hur jag ska klara av allt på ynka 45 min men det blir en bra utmaning! =D
Sen for jag och pratade med min pratgubbe, en liten vecko uppdate om vad som hänt senaste veckan för att komma hem och få besök av finpralinen Marielle och hennes sötnöt. Dom sista timmarna med dom försvann alldeles för snabbt minsann, poff sa det! Stackarn har blivit bombaderade med blixtrar.. men han rörde sig för mycket för att vara utan =O
 
 
 
 
 
 
Det är inte lätt att INTE bli bäbissjuk kan jag ju ärligt säga, men det är ju tur att jag har min bästa hund Kia som sällskap. Tror faktiskt att det skulle bli synd om henne om jag hade haft barn på heltid. Så det passar ju perfekt att ha vänner med bäbisar! 
 
Jag har skött min facebook avvänjning ganska bra idag.. har bara varit inne nån mer gång än mitt mål men jag har längtat desto mer efter att få skriva in saker här istället!  Kanske får ett blogg beroende istället? vad ska jag då ersätta den tiden med? 
Ett senare problem! =P
 
Nu är tvättmaskinerna igång och jag tror jag ska ta och duscha ikväll så jag slipper upp allt för tidigt imorron. Nassi nassi på er! =D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: