Blir så arg!

Pang som en jävla käftsmäll, när jag skulle fylla i timlistan, ser jag lappen..
Konstigt att man blir förbannad?
Jag har jobbas dessa två söndagar ENBART för att jag skulle få betalt i pengar, som jag skrev kontrakt för båda söndagarna. Och nu vill människan att jag ska ta ut det i ledighet..??? visst fan måste man ha en anställning om man ska kunna ta ut ledighet? 
Fy fan vad vidrigt.. Just nu så har jag inga höga tankar om Solkraft och skellefteå kommun.. vem det nu är som tappat alla hjärnceller.. 
men jag skrev: "okej, undrar hur du tänker när du skriver att jag ska ta ut det jag jobbat dom två söndagarna, 25 timmar, i ledighet när jag inte har något jobb? Och det är ju inte därför jag jobbat dom söndagarna så det är väl bara att sätta in pengarna!?"
Hon svarade att en annan arbetsledare skulle höra av sig efter lunch idag, och än har ingen ringt... Blir så jävla less!
 
MEN iaf. Körde och hämtade Kiwan och sen till Jannice för att hämta Lilla My! Vi trotsade snön och kylan och vandrade rakt in i skogen..
Hon ser inte så nöjd ut på bilden men hon var det innan Kiwan, för första gången i sitt hundliv, nöp ihop henne mer på skarpen än vad hon någonsin har vågat göra med någon innan. Efter tillsägelsen så kunde som springa tafatt utan att någon började naffsa på den andra.. Aska verkar ha fattat vinken iaf så hon har inte retat kia en enda gång efter det. plötsligt händer det!
 
Kia och hennes pinnar, typ det enda hon inte är allergisk mot utomhus^^
 
 
och massor med snö är det.. har ett par timberland stövlar som går upp till vaden så så vet ni hur högt det var! =O
 
Nu ska jag ligga och mysa med tjejerna i sängen för dom värmer så himla gott! =D =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: