Mobilförbud...?!

Tydligen så råder det mobilförbud dagtid så jag måste bättra mig med detta! Tror det är bra för mig egentligen men det blir ju jobbigt:)
Idag har vi bara fått introduktion och information om saker så inget praktiskt. Jag passade på att ta saken i egna händer och gå till gympa salen och röra på fläsket! (Hade hela för mig själv och öste musik så gissa om jag kommer va där varje kväll?).

Och så dessa AIK bollar som jag och Linnea kämpat med.. Jag tog med dom hit och har pillat med det idag så nu är dom ju typ klara iaf
Och när man inte har penslar så går det bra med sminkborstar!

Gonatt för imorron blir det uppstigning 7 och ta hemska prover och så var det den där invägningen, men det ska nog gå bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: