Dag 3

Plötsligt händer det!
Jag har svurit och varit smått irriterad för att jag inte fått igång internet på datorn men nu fick jag hjälp av dom fina gubbarna! =D=D 
 
Idag har vi kommit in på lite djupare saker på lektionerna. Vi blev indelade i mindre grupper och skulle prata om "här och nu" och jag tänkte avslöja mina hemligheter, and so i did. Just nu känns det jobbigt för jag vet inte hur jag ske göra nu eller vad som kommer hända. Fast jag hoppas att jag kommer fixa detta och få ordning på mitt liv till slut. 
Innan det var dax för blodtryck så tog jag en liten promenad med finkameran. Jag tycker att det är fachinerande med vinterland.. jag älskar att titta på det och hoppas att det dyker upp mer norrsken så jag kan få fotografera mera! =)
 
 
 
 
Nu va det ju tyvärr inget solsken när jag var ute men det kommer nog en annan dag.
 
Ikväll blir det lugnt, vila min vad som är lite överansträngd sen den förbannade streachingen och kolla på farmen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: