Dag 5

Alla har vi olika personligheter har vi gått igenom idag. Matadoren, Ferdinand och Ior. Matadoren är en som aldrig kan varva ner och måste känna sig produktiv och effektiv typ hela tiden. Ferdinand tar en sak i taget, i sin egen takt och är lugna och trygga individer. Den den här ior som vaknar med huvudvärk för allt som är fel och går runt med en inre oro och bara skyller ifrån sig allt på andra/annat.
Och den här lila jävla kärringen, nu även kallad IOR, hor retar mig till vansinne! 

Dom andra sjöng för henne men tjuriga jag lät bli.. Hon ville ju inte ens! 

Men dagens höjdpunkt va ju efter vattengympan, som för övrigt gick jävligt bra! Jag körde dit med min bil för jag ogillar att vänta på att massa folk ska bli klara..Men så åkte Lena, min favorit, med mig tillbaka och jag missade och svänga så jag körde in på en väg för att svänga tillbaka och missbedömmer avståndet och fastnar i en snödriva! Oj vad vi skrattade! Jag gick ut ur bilen och ut i snödrivan för att försöka putta upp bilen men den satt fast! Då kommer det två killar ut från varsin bil och jag bara.. "Tjohej, jävla skåning som inte kan köra bil!" Dom sa åt mig att sätta mig i bilen och dom båda klev ner snödrivan och började putta men det gick ju inte!

Den ena tar fram en bogseringslina och kopplade på och drog upp oss. Så nu vet jag inte om Lena vågar åka hem med mig men det ser vi på fredag! 😃
(Efter förmiddagspasset)
Trevlig helg på er! 
Imorron ska jag ut med en av grabbarna på en skidtur, får väl se hur det går! 😝sen ska jag få stryk i boxning, men det blir spännande! 😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: