Fullt Ös!

kan ju brja med att bjuda på en morgonchock..
 
Yepp.. det är jag på båda bilderna! När jag vaknade i morse vid 07 och kollade mig i spegeln så sa jag högt; men hur fan ser jag ut!!? helt svullen och läskig! XD

Det tog en stund att vakna och en stund att få till allt kladd i ansiktet men jag kom i tid till att jag skulle föreläsa iaf. Så här i efterhand känns det ganska sjukt att jag kört bil i 4 TIMMAR fr att föreläsa i knappt 1 timme.. galet va?
Men jag fick ju passa på att göra det lite mer värt och träffa och snacka massa skit med J, en av mina bästa vänner, som bjöd på skräpkäk=P
 
Detta är Js burgare... och om jag minns rätt så hade han 9 PÅSAR peppar till en förbannad hamburgare.. Men han varken hostade eller nös och verkade inte heller vara plågad så jag tror fan att han tyckte det var gott! Tur att han bara är lite crazy! För jag har ju förstått att det är ju inne att vara lite "crazy", kommer inte ihår var jag hört det men det var i samband med användarprofiler och att det var attraktivt när man nämde där att man var lite crazy...humor!
 
På hemvägen pausade jag en liten stund hos min plastsyster om jag nu får säga så? Och ha lite bäbismys med Iqaroz som börjar vara en riktigt glad och nöjd kille allt oftsre nuförtiden! =D Jag smälter ju direkt.. finns ju inget bättre än att se en unge le med hela ansiktet när dom ser en. älskar dessa små liv!
 
Jag hann bara tvärdiska innan <3 kom och myste med mig framför Man On Fire.. rekommenderar den starkt, det var en av dom få riktigt bra filmerna jag sett via netflix faktiskt, och har ni inte sett En Oväntad Vänskap, SÅ SE DEN! 
 
Klockan bara går och nu måste jag krypa ner under täcket och sova så jag orkar upp till arbetsträningen imorron! 
Nassi nassi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: