Träningen känns!

Precis i samband med strömavbrottet så passade jag på att åka med en av karlarna ut med skidor! Vi åkte typ 1km och det tog 30 minuter i ospårad snö. Jag hoppas att det går bättre för mig imorron men jag är då nöjd för att vara första gången på skidor.

Sen han jag inte mer än att äta lunch och vänta nån timme så va det dax att boxas med en av tjejerna som hade med sig grejer. Och efter det kan jag säga att jag skakade mycket bra! Kunde knappt få in nyckeln i dörren och att få upp korken med fingrarna gick ju nästan inte alls. 
Men imorron ska jag ta lite revansch med både skidåkningen och boxningen! 😃
Har det för bra här tycker jag...om jag bara hade min lilla skrutt här så hade jag kunna stanna här ett bra tag till! Helst utan den lila kärringen Ior då! 
Nu är det gladiatorerna och sen sängen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: